Finns du eller? Visa det då!

Vad har jag nu gjort för att de högre krafterna ska gå emot mig? Jag tänker och tänker men kan inte komma på att jag gjort någon något ont på ja..... väldigt länge. So help me God!! Du har följande alternativ, och snälla snälla, gör nåt!
1. Gör så att mamma ringer och säger att "laddaren är här, jag har hittat den!"
2. Ge mig en hint som leder till att jag hittar den själv.
3. Gör Elgigantens personal mer måna om att ge god service (eller service över huvudtaget) så att de vill hjälpa mig med en ny.
eller sista utvägen:
4. Gör så att den laddaren Teknikmagasinet eventuellt kunde få fram passar till min kameras batteri.

Snälla snälla snälla snälla!!

Att det ska vara så svårt? Har jag kanske glömt den hos Matilda i Sydney? Jag kan inte tro det (vill inte heller för den delen).  Jag tror ändå jag haft den sedan jag var där, det är ju för sjutton ett år sedan snart! Nej, jag kan inte ha glömt den där. Den måste vara hos mamma och pappa. Äh, skit samma var den är bara den kommer fram nu eller jag får en ny på nåt sätt... Fast allra bäst vore ju helt enkelt om Du väljer alt. 1 eller 2. Det skulle underlätta för mig från flera aspekter. Tack på förhand!

Och nu återstår bara att se om det är värt att sätta sin tilltro till de högre makterna. Se om de finns över huvudtaget.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0