Till alla pappor men mest till Min pappa.

Fars dag igår.
Min pappa är helt helt fantastisk. Jag älskar honom av hela mitt hjärta. Tänk att, av alla pappor så fick jag den allraste bästa... Jag drog verkligen vinstlotten! Din pappa är säkert också bra men min passar mig verkligen helt perfekt!

I know you want to catch me before I fall
but Thank You
for instead pick me up, brush me off,
and let me try again. 

I know you want to keep me from  making mistakes
but Thank You
for instead let me find my own way,
even though it sometimes hurts.

You know the reason for 'most everything,
like why it rains and why bees sometime sting.
Like why the sun comes up and flowers bloom,
and why a jet creates a sonic boom.
 
Thank you,
all this really makes you being you.



I love you, Dad, for all the things you do,
But most of all I love you, Dad, for you.



Har någon sett Margot At The Wedding? Tala om för mig vad den handlade om i så fall.
Jag förstod inte.
Förstår fortfarande inte.

Men det är nog så i livet. Ibland får man be andra om hjälp att förklara sånt som man inte kan eller kanske vill, förstå.

Det var nog bara en urkass film.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0