Random.

Hem hem hem imorn =) Blev i karlstad en vecka längre än jag räknat med, så därför så längtar jag lite hem nu...

Lite match och marknad i helgen kanske? Dessutom tänker jag hjälpa pappi och Jonas och spika lite (men det vet de inte om än, så säg inget, jag vet inte om de kommer bli glada eller inte...!)

Och vad händer i världen? Från ingenting till en eventuell pandemi på en vecka, hur är det möjligt??



Valborg blir nog en lugn tillställning i Sunne för min del.



Och ja! Till sommaren blir det jobb på Clas Ohlson, fast i Insjön istället för i Karlstad. Blandade känslor inför det, men tokglad för att det blir så!!
- Känns å ena sidan helkasst att få lov att säga upp sig från ett jobb man stormtrivs på, och jag kommer längtas efter alla -men jag kommer komma och tjööta på dem så fort jag besöker Karlstad, de ska inte tro de slipper mig bara sådär!! Det är världens bästa gäng verkligen, och det är roligt att komma till jobbet varje gång!! Jag hoppas det blir lika bra i Insjön, och fast Karlstad blir svårslaget så tror jag det här med kan bli riktigt bra =) Till hösten blir jag utan jobb, och undrar vad eller vart jag ska göra av mig då, det är det värsta. Men jag får ta det då som sagt...
- Å andra sidan, så ser jag det här med att jag blir utan jobb som en möjlighet att få tummen ur och ta tag i mig. Det hade inte funkat att gå på timmar i Karlstad och bo i Leksand hur länge som helst. Eller så hade det det, jag hade kunnat fortsätta hur länge som helst för att jag trivs, för att det är bekvämt, och för att jag inte blir helt arbetslös efter sommaren, men vad hade det blivit av det i förlängningen? Och jag hade gjort det I väntan på vadå? Nu måste jag helt enkelt se till att det blir något.

Ses där hemma snart!


Kommentarer
sofie

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa grattisssssssssssss pusssssss

2009-05-05 @ 18:40:44
Johanna

Tack gumman!

2009-05-05 @ 19:14:02
URL: http://jnord.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0