A lovely cousin!

Hittade lite bilder från min tid som frisör.... Här är käraste kusinen som ställt upp mer än en gång när man behövt någon att lugga...







Dumt av mig att jag inte fotade mer av det jag gjorde. Men ärligt talat så brydde jag mig inte alls då. Nu däremot hade det varit ruskigt skoj att se vad man höll på med. Till exempel resultaten från gesällen som jag lyckades så bra på... Jag får väl minnas själv istället. Grejen är bara att man nu kanske har fått lite distans till det, och kanske till och med hade kunnat uppskatta det, och tyckt att det blev bra... 





Kommentarer
sofie

vilken fin frisyr!!!! jag vet vem som ska göra min uppsättning till bröllopet ja =) fast ja ska ju inte gifta mig än men pussis

2009-08-26 @ 16:47:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0