Äntligen min!!!

Efter att ha sett den och blivit förälskad så kan ni tänka er sorgen då jag kom tillbaka efter att ha överlagt med mig själv ett par minuter senare, bara för att finna att det sista exet redan blivit sålt!

Men skam den som ger sig. Örebros sista exemplar blev mitt istället... Och eftersom jag (uppenbarligen) är grym på att rea-handla så kan man säga att jag fick en trehjuligvagn -mer eller mindre- på köpet. Oj oj så nöjd. Nu kan väl inte tävlingen på lördag gå annat än bra, för det sitter väl i utrustningen?!!

 

Nu är det avspark Sverige-England. Så kvällen blir fotboll (på tv i soffan med mjukisbrallor istället för egen träning, eftersom jag är i Karlstad), paj, himmelskt efterlängtade kräftor, och tända ljus i höstrusket så fort Bisen kommer från träningen. Mys!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0