Amaced by great people.

Mycket som händer nu... Eller som kommer hända, och en del som måste lösas, eller helt enkelt bara måste fixa sig! Gärna av sig själv också helst.
Men det är en känsla av optimism som sprider sig. Och jag förvånas över alla fantastiskt snälla och omtänksamma människor som underlättat alla tuffa beslut. Människor som sett bort från sig själva och sin egen vinst i det hela, och istället sett en annan människas bästa. Det är stort tycker jag. Generösa människor i situationer som den här, är i dagens stressade prestationssamhälle ganska sällsynta. Åtminstone har jag fått för mig det, har jag fel så ändrar jag mig omedelbart. Hur som helst, jag är tacksam och imponeras av den hjälpsamhet, förståelse och engagemang som ni bemött med. Jag vet att det bidragit till att ok lyfts från tyngda axlar tack vare Er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0