Jul igen!

Jag skäms lite för att tiden sprungit ifrån mig, och jag inte skickat ett enda julkort i år. Men pusselbitarna ser ut att falla på plats, och jag ska bättre mig till nästa år, och ta igen detta med råge!

Jag vill bara önska alla en riktigt GOD JUL!! Ät, drick, mys och umgås.

Min jul blir inte riktigt som den varit förut, dock inte sämre, utan bara annorlunda. Vi byter plats och kusiner bara kan man säga. Julskinkan kommer smaka lika, tomten kommer (förhoppningsvis) komma, och Kalle och hans vänner kommer och till oss som vanligt kl 15:00! 

Jag bråttas med en förkylning, men jag kommer inte låta mig besegras före den 26:e, var så säkra!  

Ps1. Jag hoppas vi ses imorn kväll, och ser till att det blir en höjdarkväll!

Och Ps2: För alla er som läst FaluKuriren idag, så vill jag bara rätta dem lite, Tobias är på intet sätt elak. Och tomten kommer även till honom, skulle inte det vara bevis nog?

Puss på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0