Karlstad!

Det är galet vad två lediga dagar kan göra en gott! Ännu gottare blir de när man dessutom träffar rätt människor!
Det har jag verkligen gjort, igår kväll på vägen hem från stan så kände jag sån energi, jag var så glad. Nöjd med dagen och nöjd med kvällen!!
Det blev några timmar på Clas Ohlson (för där är jag ju aldrig annars ;) ). Det låter ju tokigt att jag väljer att vara just där, men det är ingen konst att prata bort ett par timmar med alla supermysiga personer där. Jag blir så glad av att träffa dem och jag har sagt det förut, men jag säger det igen, de är bara bäst! Sen blev det så klart en del strosa i resten av butikerna, men inga kap... 
Senare kom Tobias ner, så vi åt på Harrys. Ljuvlig god pasta kvällen till ära.
Clas Ohlson Karlstad hade sin familjekväll, så jag var såklart bjuden, därför gick vi tillbaka dit efter middagen, så jag fick träffa de som inte jobbat under dagen. Perfekt!

Idag har jag hunnit träffa Malin G en sväng, och snart väntar IKEA och Bergvik med Marie och Fanny. Mys! Sen blir det hemfärd igen, och jobb imorn. Men jag har verkligen fått en superinjektion energi!!

Psst. Dessutom fick jag och Tobias in Bomben igår... Dessvärre var vi inte ensamma... Men dock!


Kommentarer
Elin newman

Åå va skönt att du fick två lediga dagar i sträck nu johanna!!! :) kram

2009-12-14 @ 09:39:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0