Förändringar.

Jag blir student igen. Ja, det är sant. Jag har precis tackat ja till min plats. Konstig känsla... Jag vet varken ut eller in. Man blir bortskämd när man får jobba så mycket hela tiden -dessutom är det roligt! Men å andra sidan kanske jag ångrar mig om jag inte tar chansen nu när jag har den... Så ja.
Jag ska såklart fortsätta jobba så mycket jag kan ändå. Men Falun, lärarprogrammet Here I come... I fyra år och ett halvt till...

Dessutom är Tobias hemma igen. Inge mer Karlstad. Leksand som gäller. Borta bra men hemma bäst. Mys! Men konstig känsla ockå... Jag menar, Karlstad är fortfarande ett ställe jag vill till med jämna mellanrum, hur ska det gå? Får hyra in mig -eller oss, emellanåt helt enkelt. För lite shopping, och träffa lite kompisar, och bara va =)



Kommentarer
Elin

Vad kul nord´n! vad vuxet det lät att "studera vid lärarprogrammet" hihi. Jag vet att det kommer passa dig perfekt tjejen, kör hårt! :) kram saknar dig!!

2009-12-18 @ 17:30:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0