Tröttast.

Jag är en zombie idag. Igår blev närmare ett tolvtimmarspass på jobbet. Stressigt, men superroligt. Och trots en del frånsteg från planeringen så kan jag nog trots allt konstatera att det faktiskt blev ganska bra till slut. Vi hade inte klarat det utan alla som räckte ut en hjälpande hand, och det tackar vi verkligen för!
Vi kunde stämpla ut strax innan 22, och strax efter 01 så slog vi igen ytterdörren i lägenheten i Karlstad. Tobias körde, tur det, för jag var så trött så det värkte i händerna(!), och fötterna med för den delen. Behöver jag berätta att vi somnade ovaggade? Jag är imponerad av Tobias som tog sig till jobbet imorse, för som sagt -jag har inte lust med mycket idag! Skulle kunna sova mig igenom hela idag! Men det ska jag inte; Shopping står på programmet! Julklappar och diverse mys, härligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0