Yey!

Jajajajajajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Skåre vände och vann. Bara att gratulera!
Slutresultatet blev till slut 2-4, efter skotten 9-64(!), och de blir kvar i Smålandet för att börja Play Off-spelet mot Karlskrona på fredagkvällen. Det betyder nog att jag kommer hem på tisdag tror jag... För de spelar hemma på måndag. Något jag måste se... Ev blir det en avgörande match på tisdag, men jag måste nog hem så papps får byta lyktor på bilen min -måste nämligen ombesikta den innan 6e mars -annars får jag körförbud! Löjligt. En spricka i glaset, vad är det mot Skåre i Play Off inför kval till allsvenskan??? Kan inte Herr besiktningsman förstå??!



...Som sagt...Grattis grattis!...Undrar just vad Mr Fahlander har för kommentar?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0