Drömmar.

Jag drömmer och jag drömmer på nätterna. Drömmer så jag nästan är helt slut när jag vaknar vissa morgnar... Jag undrar varför. Tror någonstans att drömmar fyller en funktion, men har svårt att se vilken. För det finns ingen rim och reson i dem alls. Människor blandas hej vilt och en persons utseende har någon annans personlighet och vice versa, ni vet hur drömmar kan fara i väg med en...
    Jag kan komma ihåg drömmarna precis just när jag vaknar, men sekunden därefter är de borta om jag inte gör något för att hålla dem lite... Det är ofta inte bara en dröm, utan många olika samma natt, och gemensamt för dem är att alla oftast innehåller väldigt mycket människor, både såna som är bekanta och obekanta för mig..

Det är inte likt mig att drömma så mycket. Och jag sover ytligt och oroligt -det är verkligen inte heller likt mig. Varför?


Kommentarer
E

direkt när du har drömt så ska du försöka koppla olika saker som du har tänkt eller uppålevt dagen innan MED DRÖMMEN... det är alltid någonslags koppling;)

2009-01-21 @ 13:54:22
URL: http://elinlundblad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0