Släkten är värst...

... sägs det, fast inte min, den är superbäst!!
Det blev Granberget i lördags, en riktig mysdag!! Jag och Lovisa fick väl gadda ihop oss efter att vi konstaterat att man blir fegare med åren...Småkusinerna flög ifrån oss för att sedan stanna och ropa: "Kommer ni snart, eller???" Ja, vi kommer -så snabbt vi förmår faktiskt! Haha, nej då, så farligt efter var vi inte, men när man blir lite äldre än 7 eller 9 år så inser man att njutningen ligger i att åka i backen (och inte i liften), förtjusningen med att susa ner på 30 sek och stå liften 10 gånger så lång tid har sedan länge försvunnit!
Men det är så roligt att göra något tillsammans allihop, och att vi blev så många fast det var en impulsgrej var super!! Nu hoppas jag det blir nåt av de lösa Idre-planerna vi smidde under fikapausen, och att de som inte kunde va med i lördags blir med då istället!!

               

Tillbaka i Charlestown utan snö men med nybakade äppelmosgifflar istället =)


Kommentarer
Anonym

Det är lika bra o inse att vi är inte 7 år längre.

men nog hade vi kul ändå!

2009-01-13 @ 18:06:04
E

jag har hört ryktena om idre planerna -Jag är på!!!

2009-01-13 @ 22:36:35
URL: http://elinlundblad.blogg.se/
Johanna

Perfekt Elin!

2009-01-16 @ 10:17:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0