2008 blir 2009.

Dags att summera året... Och det finns höjdpunkter man minns när man tänker till lite faktiskt... Naturligtvis hände det mycket mer, men här är vad som dyker upp först när jag tänker tillbaka...

Januari:
Spenderades för egen del i Australien, nästan fem helt grymma veckor att minnas resten av livet!




Februari:
När jag återigen landat på hemmaplan fick jag använda återstoden av månaden att bekanta mig med min nya hemstad; Karlstad.
Mars:
Tjejerna på jobbet hade ordnat avslutningsfest eller avskedsfest(?) för mig, bowling och mat på Sjövillan (känner fortfarande smaken på fisken som var förtrollande god) och sedan dancing  på Luckan.. Annars bestod mars mest av jobbsök och lite fotbollsträningar, med ett lag som inte var Gagnef. Därför la jag ner rätt snabbt. Gagnef är Gagnef, och jag är Gagnef helt enkelt!

Gagnef IF efter en superviktig vinst mot Falu Elit! Härligt!
April:
Börjades nytt jobb.

Maj:
Den 26:e kunde jag lägga till ytterliggare ett år av nya erfarenheter och kalla mig ett år äldre. 

Juni:
Jonas, Mattias, Marcus, Kims och Mandas student. Jag och Lovisa fick dessutom äran att följa med på studentbalen, roligt! Jag i min egenhändigt gjorda balklänning!


Juli:

Pappas 50-årsdag, en mysig fest med golf och femkamp och god mat. Dessutom fick Ulrika och Stefan tillökning -världens sötaste Oscar föddes!

Camilla, du var också med här -viktig!!
Augusti:
En minikräftskiva med Tobias och Freddan. Freddan var DJ och det enda han spelade var Lasse-Stefanz...Outsch... Men kräftorna var goda. Tobias åt en. Freddan några. Och jag resten, haha!

Var det nhl-draft den här månaden också kanske? En kusin som gick som nr 15 i första rundan är stort, Grattis Erik... eller ska jag kanske gratulera Ottawa?


September:
Jonas flyttar hemifrån(!) dessutom lååångt bort. Anders längtar efter oss där hemma! Lovisa bestämer sig för att verkligen flytta till Karlstad och fixar lägenhet. Och ångrar sig. Blev vi förvånade? *lol*

Oktober:
Örebro-Skåre... Något att minnas på flera sätt. En indianare från nr 6...Bl.a.. Ajajaj..Tur att han hade munk att bjuda sina lagkompisar på efteråt... =)


November:
Kanske inte något som påverkat mig personligen, men som visar att världen tagit ett steg i rätt riktning; Barrack Obama! Ska bli spännande att se vad som händer när han intar position, men jag är positiv!

December:
En supermysig jul med mycket snö och goa människor! Juldagen en höjpunkt när alla kommer hem och man äntligen får träffas...

Julafton


<hmm...ja..glada var vi och roligt hade vi....>

Ser med spänning fram emot 2009, och tror att det kommer bli ett bra år... Ja, det tror jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0