En gulddag att slå ihjäl!

Guldläge att göra något bra av den här dagen!
Strålande solsken, -5 ungefär och massor med snö. Alternativen är många och noggrann planering krävs =)
- Granberget med div. kusiner?
- En dejt med Malin ska definitivt hinnas med. 
- Lek med Eddan i snön..
- Och en med Lovisa.
- Och jag har toppenläge att äntligen kunna på se detta minst sagt omtalade intro till Leksandsmatchen idag... Nu har jag flera källor...Han slåss verkligen... Känns sådär att betala 100:- för att se pappa slåss... Rak och ärlig som jag är så frågade jag faktiskt pappa om det hela häromdagen för att höra han kommentera saken;
 "En gång på 16 år som jag slagits, och det väljer de att visa...Varför inte när jag gjort något viktigt mål?" Jag vet inte pappa.

Men jag väljer nog ändå att skippa hockeyn kanske... Granberget med Lovisa och smågrabbarna låter rätt bra tycker jag. Njuta av snön och fint väder nu när jag verkligen har chansen. Och så Tiger såklart. Viktigt.
  



Kommentarer
E

haha´jag fich en liten chock när jag såg tomas där på storbildstv apparaterna;)

2009-01-11 @ 17:03:56
URL: http://elinlundblad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0