Leopardmönstrat är inget för mig...

Som sagt så är jag tvungen att få tummen uuur för att det ska hända något till hösten. Det har stått lite stilla, men nu har det plötsligt kanske hänt något som kan visa sig spännande. Det är bara i startgroparna men jag hoppas verkligen på att det kan utvecklas till något, och vågar jag tro att vinden har vänt?
 
Drog en repa till Borlänge idag, och bland annat så skulle jag få tag på mönstrade leggings, tänkte att det inte borde vara så knepigt. Men det var det visst. Och det blev inga. Såg ett par olika, men inga som kändes riktigt passande. Vart får man tag i sådana??

2 dagar kvar tills Tobisen kommer och stannar i tre härliga veckor, något jag verkligen ser fram emot.

Förövrigt har mormor och morfar varit gifta i 50 år! Femtio år. Så fantastiskt bra jobbat!



Förresten,
kan vi hjälpas åt att reda ut följande som jag läste i Aftonbladet eller Expressen (vilket det nu var) idag. Jag läser oftast ingen utav dem, och är därför inte särakilt upp daterad. Men så här stod det (typ):
"Bingo Rimér lånade flickvännen Katrins avlagda mobiltelefon och råkade av misstag skicka 20 tomma sms till ex-maken Alex Shulman"
Är alltså Bingo Rimér och Katrin Zytmierska (eller vad tusan hon numer kallar sig) ett par, eller har jag tolkat ovanstående alldeles heltokigt?? Hpfmm, jaja... Och Laila Bagge och Niclas Wahlgren skulle visst gifta sig. Det går fort i svängarna emellanåt, eller?


Kommentarer
Sofie

Va tjusig bloggen blivit :) <3

2009-06-16 @ 21:23:03
URL: http://sofiedragsten.blogg.se/
Anonym

de har varit ihop de senaste fyra månaderna.

2009-06-17 @ 19:08:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0