Vår och vår, sommar nästan!

Jag förundras över hur tiden går. Det går så fort och man hänger inte riktigt med oavsett hur mycket man försöker... Kanske är så att ju mer man försöker desto sämre går det? Alla växer ikapp... Och förbi nästan med för den delen! Det är slutet av mars redan och när jag kommer tillbaka hit efter min lilla jobbsejour som börjar på måndag så är vi redan inne i mitten av april också! Knepigt.... =) Men härligt med våren och takdropp och tussilagos och tulpaner och krokusar och grönt och sol och varmt och... ja... Snart sommar alltså! Men först en helg med halva släkten (eller 1/4-del allafall) i Idre, myspys!    

KIK-Gagnef 2-2.
"Träningsmatchpremiären" är överstökad idag. Mål av Tigey och Johansson, och mycket bra kämpat av samtliga! Nästa gång vi möter dem har vi gjort mer än två pass utomhus och då kan det hända att de får se upp på riktigt =)

Tråkigt att det blir ett litet uppehåll nu när jag är på G och verkligen är supermotiverad, men jobba måste man, och som världen är får man förflytta sig dit jobben finns. Jag får väl helt enkelt packa ner joggingskorna och ja... bara... köra... Hur tråkigt det än är utan boll (dessutom skulle bollen behövas av det skälet att jag måste sluta snubbla över den så fort den närmar sig)... Men men, får göra det bästa av situationen och försöka tänka på varför jag gör det. För jag SKA vara med och slåss när jag kommer hem igen. Så enkelt är det.  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0