Nittonde november

Grårusket utanför har dragit ner rullgardinen för mig. Tagit all min energi och snrrat in den i något slags nät... För jag känner den, vet att den finns där, men kommer inte åt den.. Jag tror solen är koden som jag behöver, men jag kan inte förstå när jag skulle kunna besöka denne. Att den inte lär besöka mig den närmaste tiden har jag redan förstått, som sagt, det räcker med att kika ut genom fönstret för att inse det men...
Gaaah! Ge mig lite styrka, bara en liten stund!

Helgen som gick fick jag följa med mina svärisar till Ullared. Det var nog 5-6 år sedan jag var där, så jag tog chansen när de nämnde att de skulle ditåt. Det är alltid så skoj att gå där. Men jag är som jag alltid är, "sen kanske", "senare", "äh", "skiter i det", och på väg hem i bilen; "men faaaan", "nu glömde jag..!" och såklart "varför köpte jag inte..?". Så jag ångrar mig massor, och kan inte förstå hur jag tänkte just precis då, men det kan jag aldrig, historien upprepar sig varenda gång det kommer till handling av något slag! Men några julklappar skrapade jag ihop, och ett par klädesplagg med som jag nog kan ha användning av, så det var bra! 

Nu ska jag ta mig i kragen och uträtta det som jag planerat för dagen!

Men förresten, Stort Grattis till Hanna som blir 25 idag!! Och litet grattis till mamma och mig och lilla 
Majset som har namnsdag =)


Kommentarer
sofie

Grattis! :) <3

2009-11-19 @ 17:35:32
URL: http://sofiedragsten.blogg.se/
E

Grattis!=)

2009-11-19 @ 18:22:12
URL: http://elinlundblad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0