A Bang Up Thursday!

Fredag idag och en megasovmorgon. Skönt. Solen skiner och här sitter jag, men jag måste få plottra ner ett par ord om de senaste dagarna som varit så bra.

Jag tog en vända på stan igår för att som sagt testa lite jeans på Vero Moda inför tjejkvällen. Hittade de jag ville ha, och döm om min förvåning när jag frågade om "man väl inte får lägga undan jenas inför kvällen?". Jag tyckte det var superfräckt av mig att ens fråga, men tur att jag gjorde det, för "det går jättebra det"... Gött! Dessutom blev jag en vinterjacka rikare, vilket var bra, för jag har ingen riktigt varm -jag hoppas på en vargavinter!

När jag kom hem igen gjorde jag ett minispa här hemma. Tänk vad lite som gör att man plötsligt kan känna sig som en ny människa! En dusch, en skrubb, en riktig inpackning, och lite fix med ögonbryn bl.a. Apropå inpackning så måste jag skälla få skälla lite på Alterna, ja -Sebastian och andra märken med, för att de ha någon toka vana och alltid alltid plockar bort de bästa produkterna, varför??? Just nu syfter jag på Alternas Caviar Anti-Aging Treatment Conditioner, en heelt fantastisk hårinpackning för långa hår. Jag hoppas verkligen att det kommer en motsvarande produkt snart, min är slut, och den är/var helt grym.

Avslutningen på gårdagen innebar först och främst upphämtning av de undanlagda jeansen, och tur att jag varit så förutseende och lagt undan dem, för det var såå mycket folk, i klass med julruschen den 23:e december. Roligt för alla handlare! Lyckad kväll! Jag hastade dock vidare, för Skåre-Vita Hästen stod på agendan, och klockan tickade snabbt, jag fick ju stå i kö 20 minuter! Jag hann nästan i tid, och det blev en match utan skönspel men med rätt inställning. Och vinst igen, 4-2. Härligt! Dessutom gick följande att läsa i dagens VF: "Bäst för dagen var kvartetten Niclas Loob, Adam Rundqvist, Tobias Dahlin och Johan ”Fantomen” Gustafsson." Roligt, för även om han ofta gör bra ifrån sig så är det inte så många gånger han får cred på det här viset!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0