1+1=?

Finansminister Anders Borg var 2008 med och införde nya regler angående deklarationen. Men när det är dags att deklarera för honom själv så kunde han inte reglerna, (wops! Glömde han att han infört dem? Eller ville han bara få chansen att få lite mer i sin (egen) plånbok månne?), och körde sitt race efter de gamla istället. Tur dock, att det finns de som kan sin syssla! Lite bannor, och 6000 mindre än han förväntade sig att få tillbaka...  
Känns det inte bra att han sitter och sköter allas vår ekonomi, eh?

Jag tackar verkligen min lyckliga stjärna för att jag inte var med och röstade fram honom i valet sist -jag har med andra ord all rätt att sitta här och tycka att det är katastrof. Och det gör jag.



Hade som alla andra höga förväntningar på matchen igår... Och blev -som alla andra- tämligen besviken på den knapra målskörden... Sir Zlatan, Messi och Henry (eller Iniesta) i offensiven borde ju ge resultat kan man tycka. Etoo är ju såklart inte illa han heller, men han höll sig inte i bakgrunden. Någon mer än jag som tyckte att Barca blev lite väl stillastående när de närmade sig straffområdet?   



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0