Söndag.

Avesta-Gagnefs IF 0-1!!
Jätte jättebra, vi gjorde vårt.
Dessvärre...
Rättvik-Smedjebacken 2-3...
Så vi fick nöja oss med en andraplats.. Inte illa pinkat dock. Bästa tabellplacering i Gagnefs Damlags historia, så jag tror nog vi är rätt nöjda allihop ändå.


Förövrigt så var det längesedan jag skrattade så mycket som jag gjorde igår på Ladiiiiiiies. Energi, musik, allsång, och massor med humor. Andreas Johnson, Martin Stenmark och Mikael Tornving, tillsammans med lite Magnus Samuelsson och Matte Carlsson.

Seriepremiär Munkfors-Skåre BK idag. Snart -om ett par timmar. Jag tror på vinst!

Och ja! Skopunktens kundservice höll hela vägen ut! Jag har fått ett nytt ex, transporterat från Örebro. Megabraaa!!

Dessutom undrar jag bara om inte tv4s KändesDjungeln måste vara det sämsta program som någonsin fått sändas på såå bra sändningstider. För ja. Värdelöst...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0