Ettan är alltid bättre.

Det borttappade är hittat igen tack vare en fantastisk mamy, så nu sover jag lugnt på nätterna och ser fram emot en sagolik(?) lördag!! Great!

I onsdags fick vi putta igång Lilla Molnet (Elins bil reds. anm) för att ta oss hem från träningen. Maja, Tig, Rimbo och Maria skulle kanske underlättat lite om de närvarat, men de lyst med sin frånvaro kan man säga. Det var för en gångs skulle bara jag och Elin. Elin satt i och jag gjorde, ja, mitt allra bästa för att knuffa på. Det gav visserligen inget resultat, men det gjorde det inte heller när vi fick hjälp av några bussiga grabbar från Herrlaget som såg vår kamp och kom och hjälpte till, Elin hade ju nämligen tvåan i upptäckte vi snart! Men så med ettan i och en av grabbsen bakom ratten var problemet plötsligt ur världen och vi kunde brumma hemåt med en storsvärande och bara-pytte-pytte-lite-nästan-inget-alls-generad Elin vid Lilla Molnets spakar igen: "Nu SKAAA startmotorn bytas!! Gggrrrrrr". Kan just bara föreställa mig vad våra uppskattade medhjälper tänkte när de såg oss puttra iväg... typ... "Tjeeejer!" kanske...   

Och ikväll blir är det träning ikväll, nya friska tag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0