Allt fixat. Bara packning återstår...

Känns lite speciellt när man planerar att göra någonting och får liksom vara ute i så god tid som tio månader i förväg!

Visumet har kommit så imorn bitti faaar jag! Idag blir det lite packning alltså. Det blir bra.


Igår var jag och såg The Green Machine plöja över Färnäs. Bästa brudarna! Jag har lovat Mackan att hålla mig i form tills jag kommer tillbaka (Och du, tack för tipset men jag skippar det där med fotot, och håller mig till vågen ;) så kan du ju vara ärlig och säga som det är när jag väl är hemma igen. Med andra ord -är jag fet så säga det bara!) 

Ha det bra i regnet!


Kommentarer
Sara

Trevlig resa nu vännen!! Hoppas resan över gå bra och att du blir väl omhändertagen när du kommer fram! Var rädd om dig hjärtat! STORA KRAMAR

2010-08-19 @ 16:08:58
URL: http://joakimsara.blogg.se/
Monica

vi hinner aldrig ses som vi borde , nån gång kanske vi tar igen det ;) hoppas du får det underbart , men på nått konstigt sätt får man 5 extra kilo bara man går in i det där stora landet i väster .. konstigt men sant ... dom har nog nått skumt i maten ?! puss å kram , ta hand om dej

2010-08-20 @ 20:13:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0