Huija...

Det känns som om jag skrivit det här förut, men nu har orden fått en annan innebörd. Dagarna springer ifrån mig! Om inget oväntat händer så åker jag på onsdag, och dagarna dit är plötsligt inte lika många som de varit förut. Jag har hela tiden när saker som måste göras dykt upp, tänkt;"det får jag fixa på torsdag eller fredag". Jag tänker fortfarande lika -"det fixar jag på torsdag eller fredag". Det finns bara en litet problem i resonemanget... Torsdag är idag, och och det är inte många timmar kvar. Fredag är det imorn, och då har jag en massa annat att göra. Resterande dagar fram till onsdag är så gott som fullbokade med saker som absolut måste göras (blanda annat en tur till Stockholm, klippning, packa, kalas och apoteket) och då har jag ändå massor kvar som ska hinnas med. Hur gör man? Hur prioriterar man?

Det är helt galet! En liten smula stress över allt detta har infunnit sig... Men jag ska försöka skaka den av mig och baka något, för imorn är det min sista vardag på jobbet för ett tag framöver och då ska man bjuda ;) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0