I did it!

Åh, alltså, det var nog inte den vackraste körningen jag utfört -om nu en biltur på något vis kan anses vacker. Rätt oplanerad och med hastiga beslut om filbyten och ihärdigt span efter bekanta skyltar med vägnamnen på (Sugarloaf Peakway och Satellite Blvd t.ex är namn som gör mig lycklig) som skulle upplysa mig om att jag faktiskt var på väg åt rätt håll.. Men; jag hittade hem! Och med mig hade jag både träningskläder och springskor! Ingen återvändo nu då alltså... Men faktiskt så efter lite häng vid poolen så har jag och M tagit oss igenom ett styrkepass där vi blandade övningar som vi redan kände till med nya som vi hittat när vi lusläst I FORM. Majsets patenterade 6:an var förstås given! Det finns risk för träningsvärk tills imorn, men det tar jag lätt. Rehab vid poolen kanske? 

Klockan är ganska mycket och jag är fortfarande vaken... Det är fullmåne här och jag misstänker att det spelar en viss roll. Jag funderar om det är fullmåne hemma också? Om mamma sover dåligt? Och om Tobias har svårt att somna han med? Ah, jag lär göra ett försök -Godnatt!



Kommentarer
sofie

härligt att se att du är framme och försöker att komma in i det, verkade ju riktigt bra gumms =) allt annat fungerar också puss

2010-08-24 @ 07:26:43
URL: http://www.soffansofie.blogspot.com
Maja

Åh se på tusan. Så med andra ord verkar de ha lönat sig att köra lite extra övningar med laget ;)

2010-08-24 @ 15:21:51
URL: http://majabergkvists.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0