Lifetime!

Idag har jag signat up för gymmet här i närheten -eller "runt hörnet" som folk säger. Men jag kan inte riktigt tycka att det ligger runt hörnet när man är tvungen att ta bilen, så i närheten känns därför mer passande att använda. Nu på kvällskvisten blev det en sväng dit för en bastu -en mintbastu faktiskt. Det är precis vad det låter som (en ångbastu med mint) och renar från näsan och hela vägen ner till tårna tror jag! Efter ett par minuter kändes det som om man nyligen borstat tänderna när man kände efter med tungan i kinderna och efter tandraden. Och drog man in ett djupt andetag genom näsan blev man alldeles frisk! Det kan nog bli ett par gånger till utan tvekan..

Här kommer ett par bilder så ni ser hur det ser ut;



    
Det är stort! Fint va? Få se vad de kan utföra för underverk!

nu: Godnatt!



Kommentarer
Patrik

Gött! Ser ju inte så tokigt ut. Och den nedersta bilden är väl en bild på er privata pool som vi snackade om då förstår jag? =)

2010-08-26 @ 22:00:38
Emma

Ser toppen ut det där!! Vad härligt Johanna! :)

kramis

2010-08-26 @ 22:55:51
URL: http://emmasarahelen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0