Strul.

Någonting strular. Jag håller tummarna och väntar på ett samtal som säger att allt är löst. Då kanske jag kan åka på fredag. Frustrerande.. Men man borde inte vara förvånad, det brukar ju inte gå som smort när det är jag som håller ska ta mig för med någonting. Det finns en mening med allt, jag vet. Jag har bara lite svårt att se den just nu.. Jag får försöka vända på det för nu har jag å andra sidan ett par dagar till på mig att göra allt på min fixa-på-tisdag-lista... Men nej, det behöver ändå inte trassla jämt.

Lite fest i lördags med de bästaste av vänner. Tack alla <3


Kommentarer
Pedersina

Keep safe. Look out for one another.

2011-04-26 @ 09:58:56
URL: http://pedersina.blogbrief.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0