Flygkaos!

Huuur typiskt är det inte att det av alla dagar det kan bli snöväder i Europa, så blir det såklart det när man har bokat resa?! Inte för att jag ska någonstans på ett par dagar, men jag vill gärna ha lite sällskap under julen! Eh?! Jaja. Bara du hinner komma och hälsa på en liten stund så blir jag glad! 

Men jag håller tummarna för att det inte var något waising, utan att flighten faktiskt ändrades från cancelled trots allt, så du kommer iväg imorgon bitti. Jag har en good feeling about it, så ja, jag hoppas verkligen att jag får lite goda besked!

Jag och S:et ska strax passa på att kolla in Harry Potter, inte den nya utan den gamla, så vi blir lite remindade om vad som har hänt innan vi ser den nyaste...

Igår var vi och såg Boulton göra hat trick och ta Thrashers upp i ledningen i East(?) Conference, genom att ja, helt enkelt utklassa Devils.. Vi passade också på att gå lite vilse i Philips Arena men tur det finns vänliga själar här i stan som kunde hjälpa oss tillbaka till bilen =)


Puss så länge 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0