Gnäll...

är jättetråkigt. Men jag måste få nu. För det är faktiskt lite synd om mig. Mina visdomständer som inte existerar över ytan, men under ytan FÅR inte flytta på sig eller växa, då måste de tas bort eftersom de inte får plats. Och nu händer det! En plågar mig alldeles förjävligt och har gjort det sedan igår natt. Jag känner mig alldeles svullen och avdomnad och värkig. Och så tycker jag inte om att gå till tandläkaren alls. Han är jättetrevlig och snäll, men nej och usch. Dessutom befinner jag ju mig härborta! Och hur skulle det då gå?

Nej, eftersom jag befinner mig i ett riktigt Bibelbälte så får det väl bli upp till bevis;

                  Snälla snälla Du där uppe på molnet,
                  kan Du inte bara låta tanden sluta växa?
                  om jag lovar att vara snäll
                  Amen
 


Kommentarer
Arvidsson

hahahaha "om jag lovar att va snäll". :D Du är rolig du Johanna!

2010-12-09 @ 06:42:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0