Miss Lyckad

Tanke nr 1 med dagens (och jaa -gårdagens) shopping var julklappar. Jag hade till och med en liten lista. Men bara för det, för att jag vet vad jag är ute efter och för att jag faktiskt är ute i tid -så går det emot mig. Jag hittade verkligen inget alls.

Tanke nr 2 med dagens (men framför allt gårdagens) shopping var att inte köpa något till mig själv. För jag behöver inte det. Men även på den punkten misslyckades jag såklart. Igår blev det ändå ett par jeans som jag är sjukt nöjd med (vilket inte gör känslan av radikalt misslyckande mindre). Jag som var orolig över det där med jeans innan jag åkte hit -tänkte att jag nog skulle få lov att köpa upp mig på jeans och ta med, får lov att ge efter. Här finns vansinnigt mycket snygga (och fula) jeans för nästan inga pengar alls.

Idag kom jag hem med två klänningar och en bh... Klänningarna är jag också toknöjd med så länge jag inte tänker på de där julklapparna som fortfarande inte existerar. En av dem ska få göra premiär imorgon eftersom vi bestämt att dresscoden för konserten är; fancyyyyy! Det blir roligt roligt roligt. Sandra är som ett barn på julafton just innan tomten kommer.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0