Unimaginable.

Det är konstigt vad fort det kan vända.

Ett (telefon)samtal, och hela världen ser plötsligt annorlunda ut.
Och jag vill inte tro på det som jag just fick höra. Jag vill att någon väcker mig nu och talar om att det bara var en mardröm. Det gör ont i hela hjärtat och jag får gråta nu för det som håller på att hända fanns ju inte på min världskarta. Det kunde inte hända. Jag har inte insett eller fattat än, det vet jag. Det är ändå det värsta tänkbara redan.

Jag hoppas och vill för allt i hela världen att det ska lösa sig på något sätt. På bästa vis för Dig såklart. Men jag vill inte att det här händer. Vill verkligen inte. Jag är oftast bra på att tänka att allt happens for a reason, men just nu har jag såå svårt att se vad som är meningen med det här. Du är ju en sån stor del av min värld och jag vill att det ska fortsätta vara så en lång stund till. ♥ Kärlek och styrka till dig ♥ 

                          Please Mr God,
                          I'm giving You a second chance here
                          even though You've let me down
                          I'm telling You; this time, take it!

                          Do what You have to do
                          but don't do this
                          Please Mr God
                          don't You do this of all

                          And if You must,
                          than give a sign
                          that makes us understand
                          The reason

                          Please Mr God,
                          erase the disguise
                          And do it quickly
                          so I can see why

                          or Please Mr God,
                          I rather prefer You 
                          just change Your mind
                          Cause it hurts.
                          Amen
                          
                           



Kommentarer
Elin

Vem skriver du om? :O

2010-12-14 @ 15:59:20
Sandra

Vet inte heller reasonet till det, egentligen... Pruttaugust på detta, det är det rätta ordet!

2010-12-15 @ 16:36:23
URL: http://slundberg.blogg.se/
Micke

oh, det här låter inte bra :( hoppas det löser sig vad det nu än är! ta hand om dig! kram

2010-12-16 @ 14:48:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0