World of Coca Cola!

Visste ni att Coca Cola härstammar från Atlanta?
-The hiphop capital of the world folks!

Jo så är det, så idag har vi varit och strosat på museumet som bevisar detta! Jag är inget stort fan av Cola, men det är galet vad stort varumärket blivit! Vi var inte ensamma där, och det var tur att solen värmde oss när vi stod i kö. Höjdpunkten kan vi nog enas om var provsmakningen. Där fanns ett x antal olika läskedrycker från alla olika världsdelar som det bara var att hinka i sig (om man nu ville det). Vissa kändes igen medan andra var helt främmande, vissa smakade bättre och vissa var det bara att spotta! The Holiday Special var cola med pepparkakssmak... Tobias som annars tycker om Cola tyckte inte att det var någonting att satsa på... Jag ger som sagt var inte mycket för Cola över huvudtaget, så det blir nog inte rättvist om jag uttalar mig ;)

Sedan testade vi Hard Rock Café downtown Atlanta och gick både mätta och nöjda därifrån någon timme senare! 


Kommentarer
Amundiqra

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2011-02-13 @ 19:21:13
URL: http://amundiqra.blog16.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0