Nu har jag bestämt mig!

Det tog ungefär exakt 48 timmar. Det är rätt precis 2 dygn sedan jag knatade ut ur butiken med lika stora delar beslutsångest och dåligt samvete. Beslutsångest för att jag absolut inte klarade av att välja, och dåligt samvete för att jag knatade ut ur butiken med två par skor i kassen -vilket inte alls var tanken, och ekonomin tillåter det inte. Dessvärre gick inte dessa känslor heller känslorna över när jag kom hem. Jag var trots allt inte nöjd. Och nu vet jag varför. Jag ville inte ha båda, och nu vet jag vilket par jag ska lämna tillbaka. Och plötsligt så känns det bättre. Mycket bättre. Skönt.


Kommentarer
Monica

Härliga I-lands problem ;)

2010-07-24 @ 09:54:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0