Vettigt?

Jag bråttas lite med mig själv... Vissa dagar känns underbart lyxiga, att planera som man själv vill och lägga upp dagen utifrån vad man känner för (med viss diciplin naturligtvis), andra dagar infinner sig känslan av att vara arbetslös... Gå hemma, få någonting gjort.. Inte så gott om pengar... Ni vet. Ibland är det bara svårt att intala sig att man gör något vettigt fast man är hemma...

Idag har jag suttit ute på trappen i solgasset och pluggat, det känns då igen på tok för lyxigt för att vara vettigt! Får det verkligen vara så? Och ja, det får nog faktiskt det, jag måste bara lära mig att jag ju gör det jag ska, fast det inte alltid känns riktigt så.

Solen värmer verkligen och jag ska verkligen njuta när jag får tillfälle att förena nyttan med nöje. För jag älskar sol och värme!



Och ni, fotboll är såå roligt just nu!! Och snart går vi uuuut!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0