Sjuk!

Mitt uppe i alltihop så blev jag magsjuk också. Så det senaste 24 timmarna far det varit horisontellt läga på mig och mostly asleep. Natten innan sov jag nämligen nada... Låg och spände mig, livrädd för att röra mig för mycket så att magen skulle vända sig ut och in igen... Kunde bara ligga på rygg, och jag kan inte sova på rygg! Jag sover på mage! Usch... Men som sagt, det har lugnat ner sig, och inget kräk sedan igår morse... Heller ingenting annat. Jag lever på rivet, brunt äpple och Sprite utan kolsyra. Och är rätt nöjd med det, riskerar ingenting!


Kommentarer
Anonym

du ser allt är inte en dans på rosor. sen e dä bättre mä coca cola utan kolsyra.krya på dej.

2010-11-18 @ 17:16:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0