Time's running...

Det känns inte som det är annat än måndag och fredag, kanske är de de enda dagarna som finns i det här landet? Varannan dag måndag, varannan dag fredag... Veckorna går skrämmande fort. Och nästa vecka planeras det för en ny trip norrut eftersom det är thanksgiving (= en veckas lov). New York igen. Roligt! Tur att jag inhandlat en mössa och halsduk =) Jacka skjuter jag på så länge jag bara kan.. Så ingen sådan än!

Men först en helg som ska klaras av... Få se vad den nu ska bjuda på... Vi hade lite lösa planer, men jag har inte hört om de gått i lås än...

Nu sova. Som om jag inte gjort annat den här veckan! Men still, jag är trött.
Såå Sweet dreams folks!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0