Vackert.

När jag är ute och brummar med min bil så kan jag inte låta bli att förundras över vad vackert det är här. Det är verkligen fint. Och speciellt nu när det är höst och löven skftar i tusen färger... 
                                   
                                   
                                   
                                   
                                    Man kan inte tro att det är november, visst?!
                           

Det slog mig också att de där kapen som jag berättade att jag gjort under helgens shoppingturer inte säger er så himla mycket fast jag skrev ut priserna. Vad som egentligen talar om ifall det var ett kap eller inte är ju hur mycket jag sparade på att köpa dem, visst?? Jag har också hunnit med två nya kap förresten, ett par solbrillor för $5,20 (ord. pris $26) och en snygg svart handväska för $35 (ord. pris $60)... Så totally sparade jag ju...Whatever... Massor =)

Har också hunnit se ett par bra filmer... Dels Precious, som är baserad på en sann berättelse. Sorglig, men mycket sevärd. Och så A walk to remember, som är en av de bästa någonsin. Baserad på Nicholas Sparks (som också skrivit The last song och The Notebook (som är den absolut bästa någonsin)) novell med samma namn. Jag kan inte påstå att jag ofta gråter till filmer, nej, det har nästan aldrig hänt. Så döm om min förvåning när tårarna plötsligt bara rann och rann... Sorglig, men vacker. 


Som svar på Hannas kommentar om pumpkin carvings, så var det egentligen inte så svårt. Det finns hur mycket som helst med coola mönster på nätet om man googlar. Så jag satt i en på tok för lång stund om led av min alltid lika satans nedriga beslutsångest innan jag bestämde mig för att ge mig på det där huset. Naturligtvis krånglade skrivaren så jag fick frihands-skissa lite men sen var det bara att tänka en gång extra innan man stack kniven i pumpan =) Det tar tid, men det är roligt!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0