Lugn helg.

I fredags var det Movie Under The Stars som stod på schemat. Det var precis som det låter utomhusbio och vi låg och myste på en filt under massor med filtar och varsin påse chips. Filmen var någonting Meatballs... Falling? Raining?... Ja, spelar väl ingen roll. En barnfilm med ett rätt aktuellt budskap... Som naturligtvis inte går ändå fram förrän man är för gammal för att själv välja att se filmen. Men för oss då, som får se den utan att välja, så var det rätt tänkvärd.

Under lördagen drabbades jag av handlingsförlamning ända tills på kvällskvisten då det till slut lyckades bli en riktigt skön långpromenad och god middag på Kirin Steakhouse... Sedan hämtades Mollsan hos en kompis och fick lov att smygshoota ett hus i det neighbourhoodet, för det var ja.. modell större...
                              
...Alltså, allt ni ser på bilden är samma hus... Det gick inte att få med hela på något bättre sätt!

Söndagen innebar en välbehövlig sovmorgon och häng med bästaste S:et... Vi (ooooooh, nu fick jag sendrag i nacken/axeln....ooooohhhh) tog oss till slut till North Point Mall. Det skulle ta 26 minuter enligt Mapquest. Men de där sidorna stämmer ju aldrig med verkligheten! Allafall inte när vi kör. Om vi körde fel? Njaaa, joo, lite kanske. Det tog oss en timme... GPS:en har åter igen slutit sig till sig själv och vägrar samarbeta. När klockan slog 19,00 befann vi oss på Fridays där Sandras au pair-möte gick av stapeln. Och Sandra bjöd in mig, men till ledaren vågade hon minsann inte erkänna det, utan sa mer eller mindre att jag bjudit in mig själv... Ah. Men men, det var trevligt.

Och så var det snart måndag igen...



Kommentarer
S-dude

Men det gjorde jag inte aaallls...

2010-11-18 @ 14:44:48
URL: http://slundberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0