Back in the same cosy mood for the fourth year!

Jepp. Åter igen sitter jag och myser småleende. Det slog mig en dag att "Ensam mamma söker" måste dragit igång där hemma. Så jag parkerade mig framför tv3play och upptäckte att jag hade 6 avsnitt att se igen! Yey! Det finns inget bättre feel-good program och jag har redan betat av tre avsnitt... Mmm...

Men nu blir det en lätt packning. För som jag berättade lite tidigare så blir det sleepover at the Applebee's place och imorgon ska vi undersöka berg och skog, skog och berg. Och förhoppningsvis njuta av fantastiska höstfärger i vackert väder.


Kommentarer
Emma

Du verkar ha det hur bra som helst Johanna! Vad härligt!! :)

2010-10-25 @ 00:44:45
URL: http://emmasarahelen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0