Quick break.

I'm doin my work. Men idag sköter de sig själva med kompisar. Så min uppgift är att hålla sig ur vägen, tills något eventuellt händer.

Jag har tillbringat ett par timmar på en driving range den här veckan. Jag har inte hållt i en golfklubba sen innan jag åkte. Men jag minns plötsligt varför jag spenderat så många timmar på banan den här sommaren. Det är ju tokroligt! Fast jag saknar mina stickor... Ugglan och Gittan...

Och what else; jag längtar verkligen efter att få spela fotboll... Jag längtar efter att få träna fotboll. Jag vet att säsongen är slut där hemma, men det hjälps inte riktigt. Att joina sexåringarna här stillar visserligen den värsta abstinensen, men det är ändå inte riktigt samma sak som att slita hund själv. Jaga den där nedrans bollen. Bli helt slut. Och vinna.


Kanske ska jag kika till dem nu, det är oroväckande tyst...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0