Saturday Update.

Lördagen bjöd på fotbollsmatch (återigen), och jag måste säga att det nog är en av veckans höjdpunkter! Det är så himla roligt att se, de är som myror på en sockerbit. Även om gårdagens match faktiskt överraskade positivt. Igår krigades det för första gången ordentligt åt två håll; även hemåt med andra ord! Förut har det mest varit roligt att springa framåt. Jag har försökt tala om för min sötnos att det är minst lika viktigt att stoppa det andra laget från att göra mål som det är att själv göra mål. Och hon har definitivt fattat! Hon är så bra min lilla fia!

Vi roade oss också med en del facepainting, och I turned into a butterfly och en dog for a while. Men helt ärligt så gillar jag mig själv bättre som människa.

Kvällen tillbringades i Sandras soffa. Tanken var "The Last Song", men efter lite tekniska grubblerier, så blev det inte så. Vi kan dock tjöta iväg hur många timmar som helst på ingenting. Och efter gårdagen jag tror kanske det måste till en floskeltopp här någonstans... Det dök upp en potentiell listetta igår =) Och det var inte jag som avlossade den!

 Jag måste erkänna att jag längtar efter en utekväll för att se vad det går för. Jag nyper dock mig själv i armen med jämna mellanrum för att jag hoppas att jag plötsligt ska vakna upp för att höra Sandra säga ;"ja men det var ju som vi trodde, jag har missat ett år! Jag ska visst fylla 21 istället för 20!". För även om det är lysande att ha en chafför (hehe) så skulle det faktiskt vara ännu mer lysande att ha någon rolig nöt med sig hela kvällen.. Ute utekväll kan inte utgöras av en person, så enkelt är det ju.

Nu vaknar mina änglar till liv... Have a great day!

Love. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0