Target.

I torsdags hade vi planerat för bagels på Einsteins, men eftersom jag är tankeläsare och visste att Sandra skulle samtycka, så styrdes kosan mot Target som första hållplats istället. Target, är ett varuhus (för såna finns ju inte här i Amerikat) där man hittar det mesta från köttfärs till tvättkorgar. Det är billigt och ännu billigare när det är rea! Vi gjorde några riktigt bra fynd. Jag fick med mig en del träningskläder hem, 3 pieces närmare bestämt för 16 dollar totalt. Och Sandra, jaaa... En mössa och tre t-shirtar som hon är stolt som en tupp över! Dessutom har hon snöat in på diverse konstiga saker... Och kanske (eftersom hon är den som jag tillbringar största delen av min lediga tid med) är det dags att ni får henne presenterad för er på riktigt. Hon lär knappast sluta figurera i varken min närhet eller bloggen. So, dearest friends and beloved ones, here she is;

                        

Behövs det mer?
Inte egentligen, men Sandra Lundberg heter hon. Önskar att hon fyllde 21 istället för 20 den 10 november. Kommer från Umeå, men har varit i USA sen den... 21 juni i år. Tar hand om de tre grabbarna Applebee på dagarna. Och vill du, så kan du fälja henne på slundberg.blogg.se
 
Vi har konstaterat att vi träffades första gången för lite drygt en månad sen... Och sedan dess har vi mer eller mindre levt ett helt liv ihop! Saker som vi tyckte vi pajsade om för evigheter sedan visar sig inte vara mer än en vecka gamla. Hur är det möjligt? Tiden fungerar inte normalt i det här landet. Allting går för fort och för långsamt. Nej, inte för långsamt!    

Sa jag förresten att vi fastnade på Target så länge att vi inte hann med att få några bagels?


Kommentarer
Sandra

du känner inte mig...

2010-10-13 @ 03:37:54
URL: http://slundberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0