By the pool can anything happen!

Vid min pool tror de att man behöver räddas av en lifeguard (som allafall är så liten att skulle sjunka om han försökte rädda mig) när man badar. Därför är poolen bara öppen mellan 17-20 på vardagar, när Mr Mini-lifeguard finns på plats... Men vid Sandras pool får man drunka om man vill så den är tillgänglig jämt. Och eftersom vi är ledig på förmiddagarna så blev det lite häng vid hennes idag. Jag fattar inte hur två timmar och en kvart kan kännas som en fjuttig timme! Men antingen är det för att vi spinner iväg i våra diskussioner så vi snor in oss själva, eller så är det bara för att tiden går fort i det här landet. Hur som helst, we´re getting more and more in our backpackers. And what about Lotta at Fighting Street?? Dessutom löste vi gåtan med the 2100 century, eller 2000-talet. Åtminstone tror jag vi gjorde det. 

Imorn ska jag göra mitt bästa för att hålla henne på rätt sida glaset på Aquariumet... Vilken det nu är...(!)


Kommentarer
Sandra

Haha, du är för rolig du! Lotta är definitivt på Fighting St. Och jag vet inte vilken sida glaset jag bör vara på - troligtvis samma som minidrakarna, du med för den delen!

2010-09-12 @ 05:15:43
URL: http://slundberg.blogg.se/
Sandra

sv: nej du har inte missat något. inget kort på the hot guy - skrev bara om honom. i wish though!!

2010-09-13 @ 04:08:26
URL: http://slundberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0