Last days in my paradise

Jahaaaa, då ska vi se vad som hänt sen sist... En del tror jag.

- Min rygg började igår högljutt protestera utan att jag gjort någonting för att förtjäna det! Jag går som en tantlunta som överlevt sedan antikens Grekland ta mig tusan! I hela den nedre delen har varenda muskel krampat ihop, och vägrar ge med sig. Jag har bett och bett, men det hjälper uppenbarligen, så nu tar jag drugs till hjälp. Tur för mig att vi har Thrashers snällaste physio boende i området... Hans ihopkok borde kunna hjälpa!

- Jag tog mig uppenbarligen vatten över huvudet igår när jag var ute en vända med bilen. Det känns som om de här bil-historierna har blivit ett återkommande tema i bloggen av någon anledning... Men ja, tanken var att jag skulle möta upp Sandrisen och Boo i Suwanee Park en stund innan jag började the dailies... Men man kan säga att jag snurrade bort mig lite. Och han dit och säga hej och hejdå. Alltid något... Eller inte.

- Idag blev en strålande molnfri dag så vad kunde passa bättre än ett litet försök att bättra på brännan? Ett par timmar med Sandra vid poolen var bästa tänkbara sysselsättning.

- Imorn ska jag navigera till Lawrenceville för registration. ESL heter kursen som jag ska ägna följade tisdag- och torsdagförmiddagar åt till och med December. Man kan säga att det är Svenska För Invandrare, fast den amerikanska varianten... Hur bra lät det förresten? Jaja, jag ska göra mitt bästa för att lära mig engelska allafall =)

- I söndags gjorde jag och Mollsan en ny sväng till Mall of Georgia. Inte för att shoppa utan för att ladda för skoldans! Vi provade balklänningar och cocktailklänningar! Gud, så roligt! Det finns så mycket fint -och fult. Jag vet inte om jag ska fråga mr drugdealer om han har någon tablett så jag också plötsligt för möjlighet till en bal på slottet också (...Det känns nämligen av någon anledning som mina dagar är räknade på den fronten...). Bilder kommer   

Hmm, jaa, det är vad jag kan komma på tror jag. Hoppas ni mår bra där hemma!
Puss, kram och godnatt!



Kommentarer
mb

Åh Johanna du skriver ju så roligt! :) Och från den här nedre delen av Sverige så saknar vi då dig.. <3

2010-09-15 @ 08:45:55
URL: http://majabergkvists.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0