Left? Right!

Apropå att jag ska till Sandras pool och lapa imorn och hon just har förklarat vägen dit, så kom jag och tänka på något som nyligen inträffat. Alla som känner mig någorlunda vet ju att jag är rätt dålig på höger/vänster, och en dag var jag ute och åkte med Pernilla. Hon skulle förklara vägen till ett ställe samtidigt som vi åkte..

P: - Och så tar du höger vid redlightet där..
J: - Jaaa, hööööger. (Säger jag och pekar samtidigt demostrerande att jag förstått -åt vänster)
P: - Ja, fast inte den höger Johanna, den andra höger.
J: - Ah, okej, du menar den höger... (Och pekar åt höger, rätt höger)


Kommentarer
Emma

haha! Jag är likadan! Det är nästan lite otäckt hur säker man kan vara på att höger är åt vänster och tvärtom. :)

2010-09-10 @ 21:12:53
URL: http://emmasarahelen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0