Mooorning!

Jag och Marley har precis börjat dagen med en löprunda... Gud så drygt =) Men nödvändigt. Planen för idag var lite häng i Suwanee Park med en tjej från Umeå som jag hittaat här... Dessvärre har en av hennes kids blivit sjuk under natten så det får blir en annan dag. Plötsligt fanns det tid över för lite styrka också... Jag som trodde jag planerat så bra! Men men... Jag biter i det sura...

Tur att det blir 100 gånger roligare med lite musik allafall (tack tack, bockar och niger)!!



Kommentarer
Sandra

Oja, klart som korvspad. Mer, mer, mer! Det finns alldeles för mycket grejer att shoppa här! :)

2010-09-08 @ 04:58:43
URL: http://slundberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0