Ny dag

...nya förutsättningar. Men under min morgonpromenix med Marley kände jag direkt att jag inte var riktigt 100. Först tänkte jag att det kanske var ovanligt varmt för jag svettades helt sjukt mycket på nolltid. Men nej, jag är trött och seg... Så en lugn dag idag.

Igår hängde jag och Sandra lite i Suwanee Park på förmiddagen. Hon tänkte lite längre än jag och tog med sig både handdukar att sitta på och frukt... Jag ska helt klart tänka lite jag också nästa gång =) Men det var hur skönt som helst. Varmt, och jag har inte riktigt lärt mig förutsättningarna för att klä sig rätt i förhållande till solen. Men Miss Sandra gav mig en lektion så nu är jag lite klokare i ämnet! Som tur var för min del så finns där fontäner som man kan springa och leka i -eller bara använda för att svalka sig lite- de behövdes med jämna mellanrum för åtminstone min del! Och som sagt, eftersom jag inte hade huvudet med mig, så lånar jag lite kort från Sandra så ni kan se hur det ser ut (hon får slå mig för det sen);

 



Kommentarer
Sandra

haha, vilka lovord jag får! det var mys, mer parkhäng - nästa gång med bikinis :)

2010-09-09 @ 17:43:41
URL: http://slundberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0