Saturday off...

...was spent at the largest Aquarium in the world!!! På riktigt, världens största akvarium finns här i Atlanta. Så vi gjorde helt enkelt en utflykt! Jag, Sandra, Helen och Am gestaltade de turister som vi inte gärna till tro att vi faktiskt är, men kör man vilse i ett parkeringshus så kan man dessvärre inte undgå att konstatera något annat...
Gubben i lämna-in-biljetten-och-betala-luckan var uppriktigt orolig för oss;
- Are you ok girls?
- Well yes....
- Are you lost?
- I guess we were, but now we´re fine...¨
- Are toy sure? Where are you going?
- Home.
- And you know where that is? 
- Yes, thank you...
 
Så körde vi fel igen haha... Återigen för att vänster ibland blir höger i min värld och tvärtom, men men. Vi kom hem, och jag har ta mig tusan kört downtown för första gången (det finns bevis)!! Väl hemma drog det ihop sig till riktigt oväder med åska och blixtar. Andra ovädret sen jag kom hit. 

Back to the aquarium than...
    

   




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0