Still on drugs!

...Men ryggen har blivit ett par snäpp bättre. Som tur är. Jag blir tokig. Och jag hoppas det bara är inbillning, men det känns som om man måste försöka röra på sig så ofta man kan här för att inte öka i omfång... Och det är typ lite svårt med stelopererad rygg! Såå, I better get well quickly, för min egen skull.

Idag har jag varit hos frisören. Så nu är jag blond. Eller vit, hur man nu vill välja att benämna det. Och fattig... Men det är det värt -lätt!

Och i helgen blir det jobb för hela slanten. Få se vad vi ska hitta på...

Vi såg förresten ett gult löv på altanen idag. GULT!! Förstår ni vad det innebär? Höst. Här. Det är ju fortfarande 100F på dagarna och det är ju inte höst mr Vädergud, vad är det du missförstått?! Imorn blir det lätt ett par timmar vid poolen om det ska till att bli höst helt plötsligt. Man ska smida medan järnet är varmt... Alltså, sola medan sol är!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0