A day downtown Atlanta.

Torsdagen spenderades downtown Atlanta. Pappi ville absolut besöka Georgia Aquarium efter att ha sett en dokumentär om när det byggdes på någon discovery-kanal hemma i soffan i Leksand. Så det gjorde vi såklart! 

                           
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                                         
                          

Sedan, när vi kände oss nöjda, förflyttade vi oss rakt över Pemberton Place och passade på att kika in på World of Coca Cola...
                                       
                         
                         
                         

....och en toppenbra dag avslutades med middag på Cheesecake factory... Med efterrätt också såklart =)
                         
                         
                         
                         
                         
...och jaa, vi fick inte plats med allt i magarna nej... Portionerna är stooora här!



Kommentarer
Stig

Hej Johanna!

Det är rent ut sagt, så förbannat roligt att läsa din blogg! Att gamlingarna och Anders besökt dig gör extra roligt att läsa, för jag kan märka att det var ett mycket populärt besök! Ser fram emot att träffa dig när du kommer "hem". Jag vet att du kommer att ångra din hemfärd efter att kommit in i de svenska rutinerna! Men till dess njut av tillvaron och ha det bra!PS Om gamlingarna är kvar så får du hälsa att vi har full sommar härhemma i Västannor! Ha det bra från oss alla nere på gatan!

2011-04-25 @ 23:53:28
Johanna

Hej Stig!! Det är tokskoj att få lite respons på det jag klottrar om ska du veta! Jag tror nog att vi lyckats skapa några härliga minnen här under veckan som gått, och jag hoppas inte de ångrar att de bestämde sig för att åka! Atlanta har dock inte bjudit på sitt allra finaste väder och jag misstänker att ni kanske till och med haft det finare där hemma faktiskt -men det är ni värda efter den där långa vintern! Jag kan lova dig att jag har mixed feelings inför at få lov att komma hem, men det ska såklart bli roligt att träffa er där hemma igen! Det står verkligen inte på, det är bara drygt en månad kvar innan jag kommer hem och härjar igen! Ha det gott så länge, och hälsa!

2011-04-26 @ 05:52:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0